Komdaten.nl is een online datingsite die gericht is op singles die op zoek zijn naar een serieuze relatie of een leuk contact. Een ieder is welkom op de site zolang je 18 jaar of ouder bent. Heb je zin in een ondeugende flirt of erotisch contact, dan ben je bij Komdaten.nl ook op het juiste adres. Enigste voorwaarde van de site is dat je serieus en respectvol omgaat met de leden.

Komdaten.nl Aanmelden

Om je aan te melden bij Komdaten.nl gebeurd erg eenvoudig en makkelijk. Eerste wat je gaat doen is het inschrijvingsformulier invullen. Hier geef je enkele persoonlijke gegevens aan zoals je geslacht, een gebruikersnaam, een geldig e-mailadres, een wachtwoord en waar je naar op zoek bent. Vervolgens zal er per e-mail een bericht naar je gestuurd worden ter bevestiging van de registratie. Wanneer je deze hebt geaccepteerd wordt je direct verwezen naar je profiel. Dit profiel kun je verder vorm geven door wat informatie over jezelf te plaatsen. Hoe meer je over jezelf verteld, hoe groter de kans op een date. Na dit alles gedaan te hebben kun je beginnen met online daten.

Komdaten.nl Mogelijkheden

Leden die nieuwe op de site zijn, maken gebruik van een gratis account. Dit account krijg je automatisch van de site en je hebt de mogelijkheid om alleen gebruik te maken van de standaard functies, waaronder: een profiel aanmaken, foto’s bekijken, beperkt flirtjes versturen, beperkt berichten ontvangen/versturen, webcam chatten, profielfoto plaatsen, gebruik maken van de zoekfunctie en via je mobiel daten of chatten. Naast het gratis account kun je op de site ook gebruik maken van een betaald account. Met dit account kun je gebruik maken van alle functies van de site, waaronder: onbeperkt flirtjes versturen, onbeperkt berichten ontvangen/versturen, gebruik maken van de instante messenger, foto’s plaatsen, video’s plaatsen, gebruik maken van een persoonlijke date-agenda en het persoonlijkheidstest nemen.

Komdaten.nl Kosten

Mensen die geinteresserd zijn in de site kunnen zich gratis aanmelden. Van de site krijgen ze automatisch een gratis account waarmee ze de site kunnen uitproberen. Wanneer je besluit om volledig lid te worden en je wilt gebruik maken van alle functies van de site, dien je het gratis account te upgraden naar een betaald lidmaatschap. De kosten hiervoor zijn:

•    Uitprobeer lidmaatschap     = € 7,50 per maand
•    Zilver lidmaatschap         = € 15,00 per maand
•    Uitgebreid lidmaatschap     = € 25,00 per maand