Lexa, contact informatie en hoe je de klantenservice kunt bereiken

Lexa, contact informatie en hoe je de klantenservice kunt bereiken

21 mei 2019

Contact informatie Lexa

Als je contact wilt maken met de klantenservice van datingsite Lexa, omdat je bijvoorbeeld je abonnement wilt aanpassen, je profiel wil laten verwijderen of vragen hebt over acties en aanbiedingen of gewoon simpelweg wil opzeggen, dan is dat mogelijk via de post, per fax of met een mailtje.

Post

Het post adres van Lexa is het volgende: Meetic SA Customer Care Amsterdam 6 rue Auber 75009 Parijs, Frankrijk

Mail

Als je met de klantenservice van Lexa contact wil opnemen via de mail dan kan dat via het contactformulier of je kunt een mail sturen naar [email protected]

Fax

Ook is de Lexa klantenservice bereikbaar via de fax. Het volgende nummer volstaat: +31 (0) 205 203 889 

En, had je wat aan deze informatie? Je kunt je ervaring(en) over Lexa delen met anderen door gratis een review te schrijven. Schrijf een review. Je hoeft je hiervoor niet te registreren!

Bezoek Lexa

Reacties


Geachte heren ik zit met een klacht, en wel ik heb een abonoment genomen van een half jaar bij Lexa en wel op 20-02-2023 betaald €7.49,- en wel bij de eerst week ging het al mis ik kreeg 3 dagen keurig op tijd voor de Date en toe kreeg ik niets meer waarom weet ik niet ik had keurig een afspraak met de bank gemaakt dat alles keurig op tijd ging. Geachte heren ik hoop u voldoende te hebben ingelicht, u mag mijn bellen 0413 369636 b.g.g 06 30160891

Zoals meerdere mensen lees ik, gisteren account aangemaakt (BE-België), even op de site geweest.
Later die dag kan ik niet meer inloggen, bij nieuw paswoord aanvragen ook geen reactie in mailbox, reeds meerdere malen geprobeerd.
De 2 emails naar Costumor service krijg ik wel in mail mailbox, maar ze reageren niet op mijn mails, graag vandaag oplossen.
Bart

Hello lexa dating ! I will niet meer member worden ik de membership stopzetten . Ik snap het niet waarom ik deze maand betaald vier keer. Voor mijn gepakt geld 29 november 2022 . -9.99
Daarna weer gepakt -29.99 derde keer zelfde datum gepakt -19.99 Ik snap niks van?
Acht maanden geleden ik heb gestopt met Lexa en hele 18 maanden pakken voor mij geldt dit is bizar. Ik wil mijn geld terug alsjeblieft.?

Ik wil in contact komen met een goede partner die netjes is enz.......

Goedeavond. Ik heb mij voor 1 maand lid gemaakt, maar tot mijn grote schrik zag ik dat mijn abonnement automatisch verlengd is. 3 dagen na de einddatum account verwijderd. Omdat ik niet wist van de automatische verlenging. Krijg ik de automatische incasso terug. Ben hier echt helemaal niet blij mee. Groetjes Esther

Goedeavond. Ik heb mij voor 1 maand lid gemaakt, maar tot mijn grote schrik zag ik dat mijn abonnement automatisch verlengd is. 3 dagen na de einddatum account verwijderd. Omdat ik niet wist van de automatische verlenging. Krijg ik de automatische incasso terug. Ben hier echt helemaal niet blij mee. Groetjes Esther

Ik kan opeens niet meer inloggen, heb net een abonnement afgesloten. Costumor service reageert niet op mijn mails, graag vandaag oplossen + extra dagen erbij of compensatie! Bewijs betaling: DDB_HD-I1665524323.327827E03122A47 11/10/22 23:39:20


Ben lid van ourtime maar kan op mijn site geen berichten lezen of versturen!

Ik kan niet meer inloggen met mijn e-mailadres.

hallo, kan niet meer inloggen .gr

Blij verrast om jullie site gevonden te hebben! Ik kan en wil jullie alleen betalen als je mij jullie BANKREKENINGNUMMER en DE NAAM VAN DE BANK willen verstrekken. Bij voorbaat dank! Met vr.gr. Luut Edel ( uit Roden, Dr.)

Hallo ik wil graag weten hoe ik iemand die ik geblokkeerd heb perongeluk.
Hoe ik die weer kan deblokkeren
Vriendelijke groet Jannie Veldhuizen

Van de23 likes die ik de afgelopen maand heb ontvangen zijn er 3 blijven staan, 2 opgeschort/verwijderd.
18 profielen zijn door jullie moderators verwijderd omdat de als verdacht aangemerkt zijn.
Dit lijkt me statistisch onmogelijk. Graag reactie

hoe komt het dat ik op iedereen die mijn mail bezoekt reageer maar nooit een bericht terug krijg ik kan zo beter mijn lidmaatschap op zeggen want ik doe dit voor niets het lijkt wel of jullie mijn reacties niet door geven

Ik krijg alle mail van jullie op ongewenste mail zonder foto's al een aantal dagen.

Ik ben in het bezit van een goede pasfoto maar ben niet in staat om deze te plaatsen op de Lexa site.
Kunnen jullie mij helpen om deze pasfoto op te site te downloaden?

Ik ben in het bezit van een goede pasfoto maar ben niet in staat om deze te plaatsen op de Lexa site.
Kunnen jullie mij helpen om deze pasfoto op te site te downloaden.

Ik ben in het bezit van een goede pasfoto maar ben niet in staat om deze te plaatsen op de Lexa site.
Kunnen jullie mij helpen om deze pasfoto op te site te downloaden.

Hoi beste lexa ik wil me uitschrijven en ik heb betaald voor mijn abonnement ik krijg nog steeds een betaling verzoek van jullie gr.ahmad

Ik lees dat jullie precies hetzelfde bij mij doen als velen voor mij. Geen mail toesturen om wachtwoord te veranderen zodat ik kan uitschrijven. Mij niet helpen om mijn profiel eraf te halen. Heel slecht als jullie zo je geld willen verdienen👿

Heb er alles aan gedaan om mijn abonnement niet te verlengen..maar lukt niet
Bij deze wil ik niet verlengen..dus ook geen betaling meer
Gr Michel

Ben lid geworden maar kan niet reageren met mailtje op vrouwen , en die gekeken hebben op mijn profiel zijn allemaal mistig die foto s , raar toch , wat is er aan de hand

per 27/08 ben ik geen deelnemer meer. toch gaan jullie door met mij manipuleren met meldingen en blijkbaar staat mijn profiel nog online!! STOP hier direct mee svp.

had gisteravond contact met ene maria uit Groningen die schreef perfect
Nederlands en toen ze belde prive kon ze alleen maar Engels beetje vreemd word hier naar gekeken ? heb har geblokkeerd alleen heeft ze mijn telefoon nummer nog kan dit phising zijn of kan dat niet bij jullie?

Bij het inschrijven voor een proefabonnementje zoals gewoonlijk verplicht allerlei gegevens moeten opgeven. Op een gegeven moment werd aangegeven dat ik alleen voor de afdeling 50+ zichtbaar wordt gemaakt. Met de rest hoef ik mij niet te bemoeien. Deze ervaring had ik laatst ook bij een andere betaalde kennismakingssite. Wat onbeschoft eigenlijk. Ik ben net 50 en mag betalen om vervolgens gediscrimineerd te worden op leeftijd. Moet ik me dan schuldig voelen als ik iemand van 45 een bericht stuur? Ik ben LEXA dankbaar dat zij dit kenbaar maken voordat ik akkoord moet gaan met het betalen van een automatisch incasso. Dat maakt het gelukkig nog enigzins lachwekkend. Boycotten dus dit soort datingsites!


Reviews over Lexa

Schrijf een reactie

Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden